Առաջադրանքները

Տրված բառակապակցությունները նախադասություններ դարձրո՛ւ։

Օրինակ՝ բուրավետ վարդ-Վարդը բուրավետ է։

շողշողուն արև-այս իրիկուն շատ շողշողուն արև հելավ:

փայլուն աստղ-Ես այսօր կարդում էի փայլուն աստղերի մասին:

խորհրդավոր լուսին-Ես այսօր կարդում էի խորհրդավոր լուսինի մասին:

մաքուր օդ-Ես շատ եմ սիրում անտառի մաքուր օդը:

Տրված նախադասություններից ամեն անգամ մի <ավելորդ> բառ հանի՛ր և թող միայն ամենակարևոր բառերը։

Չարաճճի քոթոթները աղմկելով խաղում էին կանաչ խոտերի մեջ։

Գարնանային երեկոյի տաք անձրևը տեղացել էր նոր ծաղկած ծառերի վրա։

Արևի առաջին շողերը խաղում էին ամպի սպիտակ քուլաների հետ։

Երկու պարզ նախադասությունների արանքում կապակցող բառեր ավելացրո՛ւ և ստացի՛ր բարդ նախադասություններ։

Արամը տուն շտապեց։

Աարամը երեկոյան ֆուտբոլ խաղալուց հետո տուն շտապեց:

Նա ուզում էր վերցնել գնդակը։
Նա ուզում էր պատշգատշգամբում դրված գնդակը վերցներ իր հետ արշավի

Սկսեց անձրև տեղալ։
Սկսեց հորդառատ անձրևը տեղալ ճամբարակաների վրա:

Բոլորը բացեցին անձրևանոցները։
Մերիից որը մոռացել էր անձրևանոցը տանը:

Բժիշկ Այբոլիտը սպասում էր նոր այցելուի։
Բժիշկ Այբոլիտը սպասում էր նոր այցելուի, որը բարձր ջերմում եր:

Ներս մտավ թաթը վիրավոր արջը։
Անտառի տնակ ներս մտավ հաց վիրավոր արջ:

Փոքրիկ աղջիկը լաց էր լինում։
Փոքրիկ աղջիկը կորցրել էր իր տիկնիկին և լաց էր լինում:

Նրա տիկնիկի շորը պատռվել էր։
Փոքրիկ աղջիկը լաց էր լինում որրովհետև նրա տիկնիկի շորը պատռվել էր:

Փորձի՛ր մի քանի օրինակ էլ ի՛նքդ կազմել։

Ա և Բ սյունակներից գտի՛ր իրար հետ մտքով կապված նախադասությունները և կապակցող բառերի օգնությամբ (իսկ, երբ, սակայն, և, թե) միավորի՛ր դրանք՝ ստանալով բարդ նախադասություններ։

Ա․ Ապրիլը գարնան ամիս է։

Տղան շատ ուրախացավ։

Բացվեց գարնան առավոտը։

Մարզիկն ուզում էր առաջինը տեղ հասնել։

Բ․ Այգեգործներրը շտապեցին իրենց այգիները խնամելու։

Հուլիսը ամռան ամիս է։

Նա հաղթեց մրցույթում։

Նա տեսավ դեպի իրեն ընդառաջ եկող ընկերոջը։

Բացվեց գարնան առավոտը և այգեգործներրը շտապեցին իրենց այգիները խնամելու։
Տղան շատ ուրախացավ, երբ նա հաղթեց մրցույթում։
Մարզիկն ուզում էր առաջինը տեղ հասնել, սակայն նա տեսավ դեպի իրեն ընդառաջ եկող ընկերոջը։

Գրի՛ր անհրաժեշտ կապակցող բառերը և կարդա՛ բարդ նախադասությունները։

Ես ամենևին էլ չեմ ուզում, որ իմ գիրքը կարդան միայն զվարժության համար։Իմ սիրտը ցավից ճմլվում է, երբ ես հիշում եմ իմ փոքրիկ բարեկամին։Ես նրա մասին ուզում եմ պատմել, որ չմոռանամ նրան։ Շատ տխուր բան է, երբ բարեկամներին մոռանում են։ Բոլորը չէ, որ բարեկամ ունեն։ Եվ ես վախենում եմ, որ կդառնամ մեծահասակների նման, որ նրանք թվերից բացի ոչնչով չեն հետաքրքրվում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *