Հայրենագիտության հաշվետվություն

Դիր  բլոգիցդ հայրենագիտության բաժնի հղումը՝
Այո

Քանի՞ նյութ ունես հայրենագիտության բաժնում՝
10

 Այս տարվա մեջ հաջողված նախագիծ, որն ամենաշատն ես հավանել, դիր հղումը՝ 
Այն մարզ որը ես եղել եմ. Գեղարքունիքում

Ուսումնական ի՞նչ նյութ քեզ ամենաշատը դուր եկավ, որն ամենաինֆորմատիվն էր՝
– ՀՀ մարզերն ու քաղաքները

Դժվարություններ ունեացա՞ր  այս տարվա առարկայական ծրագիրը ուսումնասիրելիս, ինչու՞ 
Ոչ որովհետև իմ համար շատ հեշտ է:

Ի՞նչ նոր բաներ սովորեցիր հայրենագիտություն այս տարվա ծրագրից՝
Այն մարզ որը ես եղել եմ. Գեղարքունիքում 
Հայաստանի Հանրապետության մարզերը և քաղաքները
Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան
Ճանփորդում ենք Մատենադարան:
Տորք Անգեղ
Հայրենագիտություն․ առարկայական հաշվետվություն
Սեբաստացի քոլեջում
Ճամփորթում եմ մայր դպրոց
Հայաստանի քարանձավ
Ես և իմ հայրենիքը

Ո՞ր նախագծերով ես ճամփորդել դիր բոլորի հղումները՝
Ճանփորդում ենք Մատենադարան:

Ի՞նչ կցանկանայիր փոխել-ավելացնել հայրենագիտություն առարկայի մեջ՝
Ոչ մի բան ինձ շատ հտաքրքիր

Ինչպե՞ս քեզ կգնահատես այս առարկայից 1-10 բալային սանդղակով՝ 
9

Երկու նախադասությամբ ամփոփիր հայրենագիտական ուսումնական տարիդ:
Լավ եմ աշխատում ես շատ եմ սիրում հայրենագիտություն, հայրենագիտությունը ինձ սովորացնում է շատ հտաքրքիր տեղեկոթյուներ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *